blokCara mengambil langkah untuk melokalisasi

  • masa pelepasan:2024-04-27 12:07:36
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:315
  • Penerangan pantas:

    ,   Tandakan produk blok: Tandakan dalam tertib nama produk (kod ACB), tahap kekuatan, tahap densiti bulk, saiz spesifik

Kandungan artikel

   Tandakan produk blok: Tandakan dalam tertib nama produk (kod ACB), tahap kekuatan, tahap densiti bulk, saiz spesifikasi, gred produk, dan nombor piawai.

   Ada tujuh tahap kuasa: A, A A, A, A, A, dan A

   Apabila meletakkan batu bata udara, diperlukan untuk membuat batu-batu tiang menurut tinggi batu bata,batu blok terbang, dan kemudian membinanya di sudut dinding

   Tandakan produk blok: Tandakan dalam tertib nama produk (kod ACB), tahap kekuatan,blok beton terbang terpotong, saiz spesifikasi, gred produk, dan nombor piawai.

Mubi   Piawai ini berlaku untuk blok beton terbang otoklaved (di sini disebut sebagai blok) yang digunakan untuk dinding dan pengisihan di bangunan awam dan industri.

   Contoh menandakan: tahap kekuatan A, tahap ketepuan besar B, atasan

   Jika unit pembeli memerlukan spesifikasi lain, mereka boleh berunding dengan kilang produksi untuk menentukan.


blokCara mengambil langkah untuk melokalisasi



   Ada tujuh tahap kuasa: A, A, A, A, A, A, dan A

   Apabila meletakkan batu bata udara, jarak diantara bawah dinding perlu diisi dengan batu bata kecil, tetapi maksimum tidak boleh melebihi

   Tandakan produk blok: Tandakan dalam tertib nama produk (kod ACB), tahap kekuatan, tahap densiti bulk, saiz spesifikasi, mereka boleh berunding dengan kilang produksi untuk menentukan.

   Jika unit pembeli memerlukan spesifikasi lain dan nombor piawai.

Perkhidmatan jujur   Jika unit pembeli memerlukan spesifikasi lain, mereka boleh berunding dengan kilang produksi untuk menentukan.

   blok dibahagi ke tiga tahap berdasarkan penyezaan dimensi, kualiti penampilan, ketepatan volumetrik, dan kekuatan pemampatan: produk yang baik (A), produk kelas pertama (B), produk yang berkualiti (C).


blokCara mengambil langkah untuk melokalisasi



   Ada tujuh tahap kuasa: A, A, A, A A, dan A

Konsultasi bebas   Piawai ini berlaku untuk blok beton terbang otoklaved (di sini disebut sebagai blok) yang digunakan untuk dinding dan pengisihan di bangunan awam dan industri.

   Menurut piawai yang ditetapkan konduktiviti panas batu bata terbang berkualifikasi adalah secara umum antara . dan .W/mK

beton ted ( - Terminologi batu dan blok Klasifikasi produk Spesifikasi: Spesifikasi dan dimensi blok dipaparkan dalam Jadual

   Spesifikasi untuk blok beton terbang autoklaved Scope Piawai ini menentukan klasifikasi produk, keperluan teknikal, kaedah ujian, peraturan pemeriksaan,blok ed, arahan kualiti produk, tumpukan, dan pengangkutan blok beton terbang autoklaved.

   Ada enam tahap ketepatan volumetrik: B, B, B, B, dan B

   Ada tujuh tahap kuasa: A, A, A, A, A, A, dan A


GagarinMaklumat produk lain
  • blok edApakah jenis dan fungsinya

    blok edApakah jenis dan fungsinya

  • batu blok terbangApakah peranan penerangan

    batu blok terbangApakah peranan penerangan

  • blokCara periksa sebelum digunakan

    blokCara periksa sebelum digunakan

  • blok beton terbang terpotongMenganalisis penyebab melepuh dinding

    blok beton terbang terpotongMenganalisis penyebab melepuh dinding

  • blok edSila pilih cara penggunaan yang betul

    blok edSila pilih cara penggunaan yang betul

  • batu blok terbangCiri-ciri yang sangat baik

    batu blok terbangCiri-ciri yang sangat baik

  • blokApakah syarat teknikal

    blokApakah syarat teknikal

  • blok beton terbang terpotongProses permohonan

    blok beton terbang terpotongProses permohonan

  • segera:Peringatan: Maklumat blokCara mengambil langkah untuk melokalisasi memberi anda blokCara mengambil langkah untuk melokalisasi oleh syarikat kami, perkhidmatan blokCara mengambil langkah untuk melokalisasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk blokCara mengambil langkah untuk melokalisasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian blokCara mengambil langkah untuk melokalisasi. blokCara mengambil langkah untuk melokalisasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di blokCara mengambil langkah untuk melokalisasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!