Mulheim an der RuhrJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitPasaran yang lemah

  • masa pelepasan:2024-04-27 13:20:58
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:426
  • Penerangan pantas:

    Mulheim an der Ruhr,Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai deng

Kandungan artikel

Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Apa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?

Mulheim an der RuhrPastikan operasi normal pompa minyak. Kegagalan pompa minyak di lif mungkin menyebabkan udara masuk.

Bengkel kerja platform angkat turun secara tidak bersamaan: muatan terlebih banyak, dan ia dikeluarkan untuk mengurangi muatan. Muatan bias serius,Mulheim an der RuhrPlatform mengangkat selai aluminium elektrik, dikeluarkan dengan menyesuaikan pusat graviti. Tambah gas ke litar minyak, dan hapuskan kemungkinan menambah minyak hidraulik yang cukup. Jika minyak itu kotor, gantikan minyak hidraulik untuk membuangnya.

Le MansPermukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap,Mulheim an der RuhrJembatan pengangkutan mekanik bergerak, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+ dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min, dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?


Mulheim an der RuhrJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitPasaran yang lemah



Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.

Hanya apabila platform angkat hidraulik tidak boleh bermula dengan muatan, patut tekanan sistem hidraulik diperiksa. Jika tekanan berada di bawah julat normal, tetapan valv relief boleh disesuaikan. Dalam proses operasi biasa, apabila beberapa platform angkat tetap memperlambat, tidak disarankan bagi beberapa pelanggan untuk menyesuaikan tetapan kilang peralatan sendiri untuk mempercepat operasinya. Apabila terdapat perubahan kelajuan peralatan, diperlukan untuk mendapatkan dari pembuat platform angkat tetap. Pembuat platform angkat tetap akan menghantar seseorang yang ditugaskan untuk nyahpepijat atau memberikan petunjuk telefon.

Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

Interpretasi dan pengamatanApabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak, kotak distribusi,Mulheim an der RuhrJembatan naik hidraulik bergerak, dll., dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, dan bermain peran penting dalam produksi kita, terutama dalam operasi tinggi barang.

Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.

Kerana cat antirust di lapisan luar akan bertindak aktif dengan oksigen di udara, kelajuan reaksi akan dipercepat, jadi cat luar di lif barang gudang akan menunjukkan tanda-tanda penuaan dan kemudian jatuh setiap saat. Oleh itu, apabila mempertahankan peralatan meja angkat pada masa biasa, perhatikan penyimpanannya, dan cuba untuk tidak membiarkan ia diletakkan di luar, untuk tidak menyebut dalam hari sejuk atau iklim ribut hujan. jangka panjang


Mulheim an der RuhrJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitPasaran yang lemah



Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

JulatKaedah analisis penyebab, diterima secara luas.

When the oil, gearbox, transfer case drive axle, winch mechanism and slewing mechanism are operating at low temperature, the oil of the hydraulic elevator should be gear oil with high viscosity index, low condensation point and good performance, otherwise, the transmission efficiency will be significantly reduced, the wear of transmission parts will increase, the operation of gearbox and transfer case will be heavy, and shifting will be difficult. Sebagai mesin penyelamatan tenaga skala besar yang digunakan secara luas dalam kehidupan sehari-hari, platform mengangkat bermain peran yang penting dalam berbagai bidang dan membawa kesenangan besar untuk kehidupan dan produksi sehari-hari orang. Jadi, bagaimana kita harus menjaga platform angkat dalam kehidupan sehari-hari?

Laras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanik

Mulheim an der RuhrBersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, semakin cepat kelajuan angkat.

Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka lengan berat, tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.


GagarinMaklumat produk lain
  • Al FintasBerapa banyak pengubah kotak 500KVAImbasan kerja jualan

    Al FintasBerapa banyak pengubah kotak 500KVAImbasan kerja jualan

  • BiscegliePembuat lift guntingpengurusan ekonomi

    BiscegliePembuat lift guntingpengurusan ekonomi

  • BiscegliePembuat paksi naikRamalan Prospek Industri

    BiscegliePembuat paksi naikRamalan Prospek Industri

  • Lapangan Terbang Paris OrlyAngkat jambatan naik bimbit hidraulikPerkara untuk mengelakkan kerosakan

    Lapangan Terbang Paris OrlyAngkat jambatan naik bimbit hidraulikPerkara untuk mengelakkan kerosakan

  • Lapangan Terbang Paris OrlyPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformDengan juruterbang aplikasi

    Lapangan Terbang Paris OrlyPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformDengan juruterbang aplikasi

  • Lapangan Terbang Paris OrlyJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaBagaimana melakukan penyelid

    Lapangan Terbang Paris OrlyJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaBagaimana melakukan penyelid

  • Janub sebagai SurrahBerapa banyak pengubah kotak 630Syarikat perlu mempertimbangkan keseimbangan kep

    Janub sebagai SurrahBerapa banyak pengubah kotak 630Syarikat perlu mempertimbangkan keseimbangan kep

  • MishkoltzPembuat platform angkat hidraulikKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan

    MishkoltzPembuat platform angkat hidraulikKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan

  • segera:Peringatan: Maklumat Mulheim an der RuhrJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitPasaran yang lemah memberi anda Mulheim an der RuhrJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitPasaran yang lemah oleh syarikat kami, perkhidmatan Mulheim an der RuhrJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitPasaran yang lemah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Mulheim an der RuhrJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitPasaran yang lemah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Mulheim an der RuhrJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitPasaran yang lemah. Mulheim an der RuhrJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitPasaran yang lemah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Mulheim an der RuhrJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitPasaran yang lemah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!